fredag 3. september 2010

Westcoast man! yeah right!
































Bilde 1:
Surfing USA! Surfere noe vi ser stadig langs kysten. Westcoast man!

Bilde 2:
Første selfmade dinner.
Her sammen med Jens ifra Tyskland. En hyggelig kar som spanderte en flaske vin. Er kjempefornøyd med mitt nye stormkjøkken.

Bilde 3:
Mine to gode følgesvenner på turen, lady Green og miss Brooks (Brooks, merket på sykkelsetet)

Bildet 4 og 5:
Meg utenfor Lighthouse youth-hostel.
Meget idyllisk plass, dessverre er kameraet mitt for dårlig til i vise hvor flott det var.



3 kommentarer:

  1. Gøy å se litt bilder fra turen!! og eg støtter deg i å få et nytt kamera:) Knips i vei og la oss henge med på turen:)
    Klemmer i fleng!!

    SvarSlett
  2. Rock on dude! You are the kind =)

    SvarSlett
  3. Canon Powershot G9/G10/G11 er det du trenger. Ser kult ut. Du e så sykt heldig.

    SvarSlett